Skocz do zawartości

Witaj na Almadia.pl
Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do wszystkich naszych funkcji. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się, będziesz mógł tworzyć tematy, pisać do istniejących tematów, dać reputację swoim znajomym, wysyłać prywatne wiadomości, zamieszczać aktualizacje statusu, zarządzać profilem i wiele więcej.
Zaloguj - Zarejestruj
Zdjęcie

[JTUT] Arrx

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Arrx

Arrx

Moderator Forum

• Moderator Forum
  • ID
    6968
  • Reputacja
    283

• Poziom:601
    • Zainteresowania:❤Najkusia❤
    • Nick w grze:Arrx
    • Gildia:BOOM

Nagrody

» Informacje ogólne:
  • Imię: Sylwester
  • Nick z gry: Arrx
  • Ilość minut na głównej postaci: 125k (+ kilka innych postaci)
  • Jak długo grasz na serwerze: Od 25 czerwca 2017r.

» Coś o sobie:
» Mam na imię Sylwester jak już pisałem wyżej. Jestem studentem na profilu informatycznym. 
Interesuje się piłką nożną, siatkówką oraz programowaniem. Jestem osobą kreatywną, zabawną oraz wesołą. Potrafię zachować powagę, jeśli wymaga tego ode mnie sytuacja.
Osobiscie uważam się za osobę otwartą, która lubi często pomagać innym. Lubię pracę w zespole i łatwo nawiązuje nowe znajomości. Mimo to jak każdy posiadam gorsze dni, jednak staram się tego nie pokazywać. Jestem również osobą potrafiącą przyznać się do swojego błędu.

» Jak oceniasz swoją wiedzę o serwerze:
» Myślę, że jestem w stanie odpowiedzieć na (prawie) każde pytanie związane z serwerem Almadia.pl

» Czy posiadałeś już posadę Tutora:
» Nie, niestety nie posiadałem nigdy posady tutora.

» Dlaczego akurat Ciebie mamy wybrać na te stanowisko:
» Po pierwsze jestem praktycznie codziennie na serwerze po kilka godzin, dlatego nie miałbym problemu z poświęceniem tego czasu na pomoc nowym jak i starym graczom.
Po drugie zauważyłem na serwerze sporą ilość nowych graczy, których wiedza o serwerze jest znikoma (nie wszystkich), więc tutor przyda się tutaj idealnie.